November 24, 2010

kEjAdIAn sElEpAs lAst ExAm

horayyyy..tamat r sudah exam aku pada semester ini..sangat hepy bertambah terpancar kegembiraan..rasenye cam nk melompat dari tingkat 11 ke tingkat 16..pastu sakitkan hati orang lain yang tak abis exam lagi..pe nak buat..da nasib korang..huhu..jahaaaatt sungguh aku ini..bukan selalu seh..ok..aku yang merasekan diri hebat hanye menjawab soklan dalam mase satu jam setengah je,padahal mase yang diperuntukkan adalah 3jam..ape nk jadi?ini adalah akibat keadaan bilik peperiksaan yang sangat sejukk..sangat tak tahan nak kencing..lalu kemas2 n terus chaloz..messaging En Tunang untuk mengambil aku di tempat kejadian...(die akan ambik cuti setiap kali aku exam hokey,kasih sayang disitu)

ok..first sekali menyetelkan sesuatu yang perlu di setelkan segera..kemudian cergas ke beranang untuk memulangkan business plan kepada En maizul..tetapi malangnye En Maizul tiada di tempat kejadian..ku letakkan sahaje di atas kerusinye lalu ku pergi meneruskan perjalanan ke ibu kota..ngak tahu kemana mahu pergi..wayang takde yang best..lalu pergi wangsa walk sahaja..jenjalan,membeli belahkan diri..lantas menuju ke carefour lak..sambung membeli belah dan seterusnye menuju ke mesin ATM untuk mengabiskan duit..finally g masuk dalam carefour untuk surbey barang elektrik..nak dibeli skang xde duitnye..so surbey dulu..ape kater surbeyyyyyy? surbey kate 3 barang (peti ais+mesin basuh+TV=RM3000++)..wahai barang2 yang ku surbey..nanti ade duit kami datang amik ko yerk..






pastu En Tunang ade special request untuk membeli ketuhar gelombang mikro..tujuan? nak suh aku yang malas ni buat cookies cm kt famous amos tu..aku mmg rajin kan..!!!!



after da kepenatan n rase bergoyang lutut aku..we all pun perlahan2 meredah kesesakan jalan raya menuju ke taman medan..owwwwhh KL..kenape ko sentiase banyak kete je?..drive under preasure..hahah..owait..tatatititutu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan