November 19, 2011

ApE mAhU mAsAk?




 di kala kecutian di hari sabtu ni...kene r masak lak kan
tapi dalam dilema lak..ape nak masak ni?
no idea ditambah tekak ni xde teringin nak makan pape pun


seperti yang direquest oleh En'Asben beliau nak ketam masak lemak cili api..hadoi baru semalam kot aku masak udang cili api..xkn arini masak santan lagi..berlemak gantian r jawabnye..nway ..try to fulfill request die..tapi skang ni bukan musim ketam berisi..so kite tengok je sameade ketam elok atau x dipasaran nanti




pastu tetibe die request sambal sotong lak..ok yang ni aku cam setuju aje..kalo cicah ngan roti pun sodap kalo masak sambal kan..



menu yang kompom aku nak buat ialah kacang buncis goreng ngn tempe goreng..walaweh..goreng tempe masin2 mmg menyelerakan





aku beria2 nak masak skang..tapi En'Asben balik kul 9.30 malam kang..so maknenye,aku masak n aku makan sensorang dulu..huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan