Februari 16, 2012

OvEr cOnfIdEnt AlsO nOt gOOd



bermula pada malam rabu bersamaan 15.02.2012-Jam 12.00 am

En'Asben: Cyg..sok kejutkan abg awal ckit tau..abg nak bangun awal
Aku : Yolahhhhhhhh

16.02.2012-Jam 6.15 am

Aku : Syg bangunnnnnnnnnnn larhhhhh..kate nak bangun awal
En'Asben: Jappppppp
Aku: Syg bangunlahhhhhhhh..da pukul 6.30 da ni..

(lalu beliau bangun..aku masih nk lelapkan mate jap..tetibe..)

En'Asben:Cygggg..baju abg tak gosok lagi larhhhhhhhh
Aku:Alamakkkkkkkkkkkk..b terlupe r..sory syg
En'Asben:Gosok cincai2 je larh..

(terus laju dan cergas amik baju dan iron..behengong betol aku ni..g set jam kul 6.15 wat pe..sepatotnye 5.30)

 
penyudahnye pukul 6.50 baru En'Asben kuar gerak ke tempat keje..nasib ade orang punch card :-)

*kesimpulannye..terlampau confident pun takleh jugak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan