Mac 05, 2011

prEsEntAtIOn

arini aku merupakan top 10 yang bertuah sebab kene uat presentation dalam kelas Marketing Communication ..kenape bertuah? (normally orang xnk become 1st 10 kn)..hehehe..diz is bcoz sape yang present awal dapat markah dengan rela tanpe prejudis dari lecturer sebab advantage for us coz present awal...huhu..besh2..I LIKE my lecturer..so we all dikehendaki present any commercials ads yang kami pilih dalam youtube..and then explain nape pilih ads tu,ape kelebihan n kekurangan ads tu dan berbagai2 lagi nak kene present..tp the best part aku present xsampai 5 minit pun kot.. bukan terlalu hebat.tetapi tetibe xde idea.selalunye pantang uat presentation banyak je idea aku ni mencurah2 nak cakap..adakah kerana orang sebelah aku xdatang kelas arini? (beliau ade kursus)..papepun yang penting aku da settle uat individual presentation tu..hahahah..jage2 kepada mereka yang xbuat presentation..looks like our lecturer tu fussy nk bugy marks..terselamatlah diriku.. :-) so..mari enjoy the commercial ads yang aku present dalam kelas tadi..for me this ads very funny and meaningful.. 

ENJOYS :-)




Enhanced by Zemanta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan