Februari 25, 2011

zhArIf kAhwIn-19 fEbrUAry




yuhuuu..on 19 of Feb aku telah menghadiri sebuah resepsi perkahwinan my x-housemate. name sebenar Zharif Bt Kamari Zaman.OK..1st sekali mari kite mengenali serba sedikit tentang zharif ini :

  •  merupakan x-housemate aku di waktu study di Mara Profesional College,Beranang
  • berumur 25 tahun iaitu lahir pada tahun 1986
  • paling suke menjerit kat tinge orang sbb suare die nyaring.. word yang die menjerit ialah Pikkkkkkkkkkkkkkkk..(mcm ade rase nk tampar kan)
  • sangat berjaya apabila melakukan diet
  • digelar anak orang kaye dikalangan housemate yg lain
  • merupakan student Diploma in Business Studies
  • selalu bermasalah apabila menerima cek dari pihak MARA.sebab name die selalu jadi Zharif BIN Kamari Zaman.Coz name die seakan2 name lelaki.
  • suke merajuk and pernah bermasam muke dengan x-housemate.Sampaikan sanggup jalan kaki dari kolej ke rumah sewa.
  • seorang yang pandai make-up
  • rumah kami pernah dimasuki pencurik..lalu beliau mengambil keputusan untuk tido bersama handbeg kesayangannye. (handbeg die mahal)
  • suke menyakat adik die "adibut"..if i'm not mistaken..correct me if i'm wrong
  • die merupakan penghuni bilik yang paling kecil dalam rumah sewa kami
  • die seorang yang tak kuat makan(suke diet)
  • lupe lak...we all panggil die Zhaf or Zarip
  • boleh dikatekan every weekend die akan pulang ke rumah die di BTR
so..itulah serba sedikit tentang pengantin perempuan yang merupakan x-housemate aku.so..aku dapat menghadirkan diri ke majlis tersebut..best dan sangatttt meriah+zarip yg cantik..tp alip kurang senyum..majlis diadakan di Merak Kayangan,Jln Semarak..enjoy the pict.so..after kenyang perut disumbat dengan makanan sedappp yg dihidangkan..aku pun bergegas ke kelas pulak..(dunia seorang pekerja+student part time)






Enhanced by Zemanta

3 ulasan:

  1. style eija!... sgt style.. hahaha

    BalasPadam
  2. hahah..aku leh bace byk kali lak entry ni..cm leh senyum je lepas taip

    BalasPadam
  3. aku xdijemput..sedih T___T xpe r smga die bhgia :D

    BalasPadam