Jun 14, 2010

keranamu SPOTRIM




last sunday..aku ngn beliau g tgk member die men futbol kt HKL..xtvt yg best dpt tgk game..malangnye team member beliau kalah..3 berbalas 1..ape nk uat..team pihak lawan mmg agak teroro ckit berbanding team member beliau..after dat we all pun menuju ke kedai SPOTRIM..(lubang edung aku kembang kempis ni menahan marah,membazir kot)..tp xpe r..duit beliau kan..aku lak yg lebih2 ..so aku iyer kn je r..so die suh decide nk amik SPOTRIM yg mane..ade ke patot?aku seorang gadis cun disuruh pilih SPOTRIM..mane r aku tau..so mule r mcm nk tarik muke ckit..at last aku pilih gak..n wat happened..terkejut bile beliau bersetuju nk pasang ape yg aku pilih..katenye nk ikut pilihan aku..ceit..saje nk goda aku r tue..huhu (jgn marah ye kande)..adindamu ini cun orgnye..hahah..(jgn muntah ye)..then cina tu pun pasang ngn gayenye yg tersendiri..owhhh..nat nk tutup lubang angin tu pun die charged RM50..kedegaq giler..beliau tanye aku..aku iyerkan je..da mls nk ckp pape..alang2 menyeluk pekasam..biar smpai perut kenyang.huhu..maksudnye aku tgh lapar r nie,,ok continue..pas tue pengetat spotrim pun cine tu charged lain..adoi..bape byk ko nk charged r?ko ingt beliau tu cop duit ke?aku setuju,beliau pun setuju saje..da siap sumenye..keluar resit..RM1490..yang terbaik..beliau pun byr tanpe segan silunye..then beliau suh aku try drive,,walaweh..mmg feelnye sgt different,,rase lagi best..tp nk laju sgt xleh r..kwasan bandar kot..mau aku kene tampor ngn beliau kang..after dat g ajak kwn beliau dinner together serta bersame wifenye..g mkn yang kedainye xde tokey..bikin aku preasure..aku mintak air tembikai..die kate tokey xde..so xtau air tembikai ade ke x..parah r meniaga cmnie..sume nk kene tnye tokey..mest tukang order tu selalu kene ketol ngn tokey die..slow sgt..after settle mkn..beliau anta aku balik..smpai umah kul 10.00pm..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan