Jun 09, 2010

di kala ujan aku menaip


Pantas2 bwk motor,,xde r laju sgt pung..bese2 je..tp rase secure bile menyarungkan kasut getah itu.ujan lak arini..mmg best kalo tido..tp apekandaye,da nk magrib..kang sia2 ade batang penyapu dlm lubang edung..so, ku tahan jua mate ini utk lelap..so..intai r blog ini..n taip papew yg terlintas di dlm perut..ape kate En Perut?mcm nk diet ckit..mkn buah..tp nk mkn sate kt cheras pun ade gak..owhhh kanda..nape kau x bleh nk dengar isi perut ku ini berkate2..best kn kalo org leh dgr ape yg perut kite idamkan..e2 kt syurga kn..best (adekah aku calon syurga?)cancel r sate..mcm nk mkn yong tau fu je..pegi pasar mlm pn best nie..tp skunk kan ujan gilerrrr..perut2..jgn noty2 sgt tau..tahan lapar ek..bile nk mngecut lemak cmni..asik mkn je kejenye..huhu..bajet nk det je..tp mkn cm xde ari esok je..huhu..stop pasal mkn..bkn kenyang pn ckp pasal mkn kn..pasal kt opis td..ade r sorg gurl nie "gediks"..die mule2 kate nk OT ngn boss aku,then suddenly xjadi lak..then dengan gagah perkasenye die ckp "i'm effecient pekerja"..wahhhhh..ckp xngalah kuatnye..lalu jiran sebalahku "Raja" mengerling kearahku..huhu..aku senyum je r..sok kompom ngumpat ngn Raja pagi2.. Cik Gediks mmg r sgt gedik n like good2 je kn..padahal bos aku sendiri penah ckp..she fast tp not good in term of work nye result..huhu..so xgune kot nk laju sgt..korang xtau..Cik Gediks ni mmg sgt laju..kalo die lalu belakang aku pun..baju yg aku pakai leh berhayun tau..akibat kelajuan Cik Gediks berjalan..hahahha..tp biar r de..die rase die hebat+bagus cmtue..xkn aku nk halang lak kan..die pun x mintak aku nk jage die..so biarlah die ngn kelajuannye itu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan