Jun 17, 2010

Musnah..CINTA mereka


Sejak 2 menjak ni..ramai org sekeliling aku clash(putus hubungan dengan jantina berlainan yang dicintai)..pelik kan..ade yang da 5 tahun,8tahun bercinta..tup2 clash..
nape sume ni bleh jadi..mase yang begitu lame dibuang begitu saje.Tapi syukurlah clash diwaktu hubungan sebagai status GF or BF..lebih parah + pedih kalo status hubungan da menjadi suami n isteri..anak2 lagi..adoi..wahai manusia..jauhilah cerai berai..itulah perkara yang tidak disukai ALLAH..mende ni pun aku nk ingatkan diri aku jgk..bile da ade suami, kene jage suami..ISh..da melalot lak aku nie..cite pasal kapel2 je td..kesian n mmg sedih bile dpt tau member2 yang da lame kapel,tibe2 clash..n the best part aku kenal c'GF n c'BF..dorang loving kapel..tp apekandaye..tiada jodoh antara mereka..dugaan xpenah berhenti untuk kite..Tp itu menunjukkan ALLAH sygkn kite..n please for all the gurls out there..be strong to face all this things...be positif..bkn aku nk ckp aku xpenah rase...tp aku juge penah merase kegagalan dlm bercinta..tp ALLAH MAHA MENGETAHUI..DIA kurniakan aku yg elok dari xBF yg dulu..SYUKURR...yg penting..bile korang berade dlm keadaan putus cinta..byk2 kn berdoa,dekatkan diri dengan ALLH,hang out ngn kwn2..jgn bersendirian dlm bilik,,duk atas tilam je..ni sume akn buat korang lagi terseksa..kalo perlukan khidmat nasihat..aku leh bugy motivasi..hahahah..INSYALLAH kalo aku leh tolong,,pesalahnye kn..n paling penting korang bersedia nk dgr..itu aje.ok,akhir kate,,jadilah wanita yang kuat dari segi mental+Fizikal..

3 ulasan:

  1. bile org darah manis bercite..moga2 kekal smpai akhir hayat ye eija..ape pn cabaran dan dugaan bnykan sabar..teehee macam la aku ade pengalaman..

    BalasPadam
  2. hahah..sgt maniskah darah ku ini..sapekah kamu wahai tanpa nama?

    BalasPadam
  3. adeh!!lpe lak letak nme skali kuar tnpa nama plak...

    BalasPadam