September 19, 2010

sekian LamER...


aduish..berhabuk sgt da blog aku ni..sgt r bz..walaupun cuti seminggu lebih.tp  xbermakne aku mempunyai mase yang indah untuk merehat2kan diri..waktu ini baru r aku dpt bersenang lenang merestkan diri  di katil aku..wahhhh..indah..smbil menaip blog ni r..kalo x..time ni mest ngah berhempas pulas kt bawah mengemas or buat ape yg patot..tp papepun tetap enjoy..coz family abg dtg kl since khamis aritu..walaupun umah agak terumbang ambing dek penangan anak buah aku yang "baikk-baik" belaka itu..huhu..pastu wan,makcik pakcik n the gang pn ade dtg..we all g berayer umah suku sakat kt KL lak..so mase mmg sgt terisi di waktu cuti ni..no layanan perasaan..huhu..tp yang jd xbestnye sok kene keje...kalo r ade sape2 leh bugy duit tanpa melakukan kerje,,,kn best,,sok kompom byk keje ni..pc aku pun da windu kt aku agknye..ok..xde pe lagi nk di layangkan kt blog nie..lihatlah antara gmbar2 yang ditangkap di waktu awal syawal aritu di kg ku d n9..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan