September 24, 2010

Ujian kepada En Tunang

22hb september..berlakulah sedikit pergaduhan antara aku dan En Tunang ...(bajet2 ckit)..xde r kes besar pun..aku je saje besar2kn kes,coz nk pekenakan En Tunangku..siap ko En Tunang..hahahah (syaitan merasuk)..nk dijadikan citer..malam 22hb tue kami ketemuan..perancangannye nk settelkan masalah yang melanda..aku dr umah da practise wat muke siyes..huhu..sangattttttt berjaye beb..kemudian beliau sampai r di rumah lalu membawa aku pergi kedai makan kt jalan 223 (request by diriku sendiri)..dalam keta,sepatah beliau tanye..sepatah haram pn aku xjawab..cian beliau..tp xpe..ku pekenakan dirimu..muke siyes :-!..sampai saje di lokasi penggambaran..opsssss terlebih sudahh,lokasi kedai mkan r..aku turun n terus gelak...hampir menggulingkan diri di jalan tar akibat ketidaktahanan menahan gelak serta kadar kekembangan edung yang maksimum..lalu beliau terkesima melihat kelakuan aku yang buleh dikategorikan sebagai tibe2 sawan tue..lalu dengan slumber aku ckp "yesssss,dapat gak g makan otak2 malam ni"..dan mayb dalam hati beliau berbisik "ade gak yang makan penampar dak ni kang"..tp mungkin tak terluah kate2 nye itu..ampun En Tunang..so..we all pun bersembang sambil mengisi tempayan perut ngan nasi lemak serta otak2 yang keseluruhannye berjumlah 2 bakul ok..En Tunang senyum simpul je r melihat drama yang telah selesai aku lakonkan..menggeleng beliau..ampun lagi sekali ye En Tunang..so..after makan n perut mintak minum eno halia,baru r we all pulang ke rumah..

23hb september lak..tepat kul 9mlm..we all datink lagi..akibat penangan lakonan aku semalam..rase saling merindu lak..kahkahkah..after merembat sepinggan spageti,sekawah pizza n segugus chiken wing di pizza hut,we all pun bergerak ke dataran merdeka..beshhhh..seronok sambil melayan jiwa..tapi En Tunang kene drive ok..sesampai je kt dataran, sangat r ramai melepaking di situ..pastu we all beli r pemainan yang di gelar helikopter berlampu dan bebola api..huhhu..best main menatang tue..berlari-larian di padang tanpa sedari bahawa padang itu berlumpur sebenarnye..tp xde efek pun lumpur tue..terus alpa ngan helikopter n bebola api masing2 tanpe mempedulikan pandangan masyarakat..ade aku kesah?sampai je kt bahagian tv yang besar tue..maka terlihatlah bergelimpangan pasangan2 muda bercengkerama..halooo..public kot..tp xde efek jugak kt we all..terus meyepak bola2 api sampai terkene kt belakang salah satu pasangan di situ..hahaha..wat2 xtau je..lalu ku perintahkan En Tunang untuk mengambilnye kembali..sebab beliau yang menyepaknye..ku tak bersalah..so after bercanda ria and agak berpeluh..we all pun pulang ke rumah..papepun ampun maaf kepada En Tunang kerana ujian yang hebat itu..peace no war..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan