September 03, 2010

sopink baju melayu dier


Ni nk citer r telatah n perangai orang2 KL yang berpusu2 mencarik baju rayer..nape r x carik awal2..da sesak2 cmnie baru nk carikkn..mende yang same terjadi kt aku..so..pada suatu hari,aku ngn En.Tunang pun menuju ke Jalan TAR..nak carik baju rayer die r..baju aku da ade dah..siap dijahit..maklum r..size punggung special ckit..so we all decide pas berbuke baru nk g carik bajunye..cos masing2 cm dan nk merangkak kt Jalan TAR tue akibat kehausan+kepenatan berpuase.huhu..yoyo je..harus r..pose kan..so..after berpusu2 orang menuju ke tempat berbuke puase..tempat nk berbuke pun agak penuh..nasib baik ade gak space utk we all makan..after makan yang indah..we all cergas ke kedai baju melayu..ANIZ namenye..skunk aku ade dengar kt dalam radio SINAR iklannye..agak murah baju melayu kt situ..so..after da pilih sampai lebam ..(utk pengetahuan uols En.Tunang sgt cerewet bab memilih..kalo nk beli air kt petronas tue pun agak lame untuk buat keputusan..78 kali die akn berpusing2 sekitar peti ais..padahal nk pilih air je kot)..huhu..perangai die kn..warne tema family beliau adalah merah..merah makngah ok..huhu..aku ikutkan je r..pastu yang ade kaler merah sgt la limited..at last..jumpe gak wane merah..tp lehernye teluk belanga..mule2 die xnk..last2 aku gode2..die setuju..(arghhhh..lepas penat aku,kalo x..selagi xjumpe)..oye2..selesai r tugas we all untuk mencarik baju melayu.xyah pening2 da..so..here we are….. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan