April 27, 2011

AkU cIntA WLP

jeng..jeng..tajuk tu klise kot..sukeati larhhh..ini belog aku..sukeati aku larh nak wat perangai hape pun kn,kn.kn..jeng2..arini mari kite bercerite tentang c'WLP ku yang tercinta..WLP merupakan kesayaganku sejak tahun 2007 lagi..hampir empat tahun kami bercinta tanpa jemu..sentiase merindu antara satu same lain..tanpe jemu hari demi hari..kami saling memerlukan..susah senang kami bersame..wahai WLP yang ku sayang,tahukah engkau tiada yang dapat menghalang aku dari terus mencintaimu..walaupun aku jarang membelai dirimu,tapi itu tidak bermakne aku tidak mencintaimu..kau sentiase dihatiku..tidak pernah ku lupakan dirimu walaupun sesaat..percayalahhhhh...semoge cinta kite berkekalan hingga akhir hayatttttt..I LOVE YOU 4 ever..




kwn2 nak kenal dengan c'WLP kesayangku?..die berbaju biru gelap..tak penah bertukar warne bajunye..die ade tempat simpanan barang yang amat berguna untuk aku..die kacak lagi bergaye kerana dihiasi dua spotrim yang indah..(korang da pening ni..cm aku xbetol kan)..huhu..ku perkenalkan motor kesayanganku..c'WLP...

tadi on my way nak balik rumah dari library tibe2 terkenang jasa WLP..WLP ni merupakan pinjaman atas belas ihsan maksu aku..(pinjam serupe tak pulang je)..sangat banyak berjase pada aku.pergi keje,pergi kelas,pergi jenjalan,pergi curi2 dating n mcm2...semua tempat aku redah bersameye..tak kire panas tak kire hujan..walaupun ade suare2 sumbang mengutuknye,tp die setia berbakti pada aku..antara suare2 sumbang tersebut adalah :

  • En Tunang "motor awk cover set bergegar"
  • akak ku "bergoyang perut naik motor ni"
  • abg iparku  "mcm nak tercabut motor ko ni dik"
teruk kan mereka2 ni..nasib baek WLPku tak touching tau..I Likee...ade gak jenjiran tetangga tanye nape nak naik motor walupun ade keta..jawapan aku senang je..ape korang sibuk..tak mintak duit minyak korang pun (tapiiiii dalam hati je r)..akhir kate..mekasih kepada penderma (maksu) WLP kepada ku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan