Jun 20, 2011

bEsUA kItA kEmbAlI

hayoooo..sudah lame tidak ketemuan...amat bizi..tidak silap aku hampir 2 sebulan tidak menghupdate blog ini..waduhh..bizian terlampaun..sejak ade En'Kanda ni memang kekurangan masa..tapi kadang2 bukan sebab beliau pun..aku pun malas gak nak wat entry ni..maklum laa...da lame tak mengasah idea di otak kepala (bak kata Rajeshwari) ..so..nak ikutkan memang banyak cerita yang nak di hupdate..tapi tak pegi keje pulak aku esok duk menaip je kn,kn,kn..

OK..1st sekali selesai sudah majlis perkahwinan antara aku ngn En'Kanda..padahal da lapuk kot majlis nye..sebulan sudahhhh..ade aku kesah..mekacih pada semua yang telah sudi datang..sangaaaaaaattt tak sangka ramai yang datang punch card muke kat depan pelamin time aku bersanding tu..loVE u olss. and ade jugak yang aku tak nampak walaupun reporter mengkhabarkan kehadiran korang2 sume..hehe..mekacih sekali lagi..dikesempatan ini nak memohon maaf sekiranye terkurang layan mahupun tak dapat makanan..or pape je kekurangan pada majlis tersebut..C'Pengantin lak memalu atas pelamin tak leh nak buat perangai cam bese..huhu..sangat mengcontrolkan diriku ketika itu..

NOW..new Life...doakan kebahagiaan we olss sampai akhir hayat..enjoYss the Picture :-)


Selesai sudah Pernikahan..lega sungguhh!!


bridemaid yang lebIh2 posing



Sesi bergambor untuk potong cake







malam berinai..merah makngahh.I Likeee


On majlis bersanding..perut bapakku melipatkan dirinya..makku nyorokkan perutnye..lebiuu  :-)


flower BOY n Flower GIRL



Enhanced by Zemanta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan