Jun 30, 2011

phIlEA rEsOrt & spA-mElAkA

tersebutlah kisah pada 25 haribulan enam berlansunglah convention IFS (tak ingat lak IFS stand for what)...huhu.. dilansungkan di Philea Resort & Spa at ayer keroh melaka.. sangat lar dekat dari tol ayer keroh tersebut.. disebabkan ari berikutnye aku ade kelas di kala waktu pagi..makanye terpakse menggendong En'Kanda ke melaka juga..cian beliau..da la beliau baru lepas nite syif.. hoyey2..ku cinta kamu En'Kanda.. phewittt..kegedikkan berlaku di sini.. sampai sane terus ngan aktiviti team building..makanye En'Kanda berseorangan berjalan2 di bandar Melaka.beliau sangat tak kesah ..beliau sangat hidup kalau dengan kamera beliau itu..kalo samapi besok pun tak ngape..huhu :-).. selepas aktiviti2 yang best n kureng best  malam tersebut adelah dinner..dengan temanye "Bal Masque"..sangat bersakan nak bergaye..tapi ntah pape..gambo bermasquerade pun takde..ini sume rajamohan punye pasal..masuk hall dinner. tetibe batery kamera die habis..cettt pooodahhh.makanye tiade la gambo aku bertopeng tersebut.saje nk dengki ngan aku kn....so ade r ciput2 gambar hasil pencurian dari facebook orang..lalalala...ampun ye wahai c'mangsa pencurian ku.. tempat ni sangat bestttt..peacefull giler kowttttt..

 Cik Christine (manager a.k.a selalu kene buli ngan aku) aku kepit kt tiak aje

accomodation-ade setingkat n ade dua tingkat

sangat beshhhhhh..giler damai hati melihatnye :-)

wacehhhhh !!

swimming pool yang membuatkan we all sangat teruja..tapi tak dapat pun nk mandi..kebizian



Tiada ulasan:

Catat Ulasan