Jun 29, 2011

mAdU bUlAn dI lAngkAwI

cepat dan cergas hupdate blog sebelom En'Kanda pulang dari kerja..kang die kate sibuk aje ngan blog..dan jugak kate aku angan2 taik ayam hupdate blog...ade aku kesah..lalalala..ni nk hupdate r..walaupun kesahnye da lame berlalu..di kala tarikh 25-27 Mei yang lalu..huhu...watever. so kami berempat   ..(walupun madubulan tapi pergi berempat)..bukan beria nak bermadu bulan pun kn,kn,kn..

pasangan yang menyibuk tu adalah akak aku..huhu..sebagai orang yang banyak berbizi2 an di kala kenduri kawin aku bersame abg ipar aku..at least leh jadi si tukang tangkap gambo pengantin baru ..kn.kn..nasib !! takde ape yang menarik pun nak diceritekan kt langkawi tersebut..cam bese2 je..pergi 2 beg..balik bawak berbondong2 beg..batu bata isi nye kot dalam beg tu..somemore kene xtra charge becoz of the luggage..memang bab mengabihkan duit kiteorang leh menang grand prize..ape nak buat..da memang kegemaran..jangan tak tahu, at the same date which is 25 is my sister birthday,while on 26 is my birthday..so kekami sambut beday disane..di bauan pantaian kelangkawian..huhu..ku rase mahu lempang diri sendiri ketika ini...sudahhhh...En'Kanda sudah pulang..kamu2 enjoy the picts yeeee.. see you in the next madu bulan..hongkong !!!!

sementara nk tunggu berlepas ke langkawi..cewaHH

kekanda idaman kalbu

fokus selipar tersebut..same kan..jimat sponsored by Giant

kapel pengiring.hahaha

tempat merpati 2 joli menginap..Bella Vista

Tiada ulasan:

Catat Ulasan