Januari 01, 2012

hAri krIsmAs

sempena hari kismes pada 25 hb maka diadakan pertandingan boling antara sepupu sepapat serta makcik dan pakcik bertempat di Alamanda Putrajaya..
saingan yang hebat antara peserta2 untuk merebut hadiah lumayan tempat pertama hingga ketiga berupa hamper makanan yang dibeli dari Giant..hahah ..serta keghairahan untuk mendapatkan lucky draw present..

jeng2.....maka berebutlah2 lima kumpulan  yang diberi nama seperti berikut :
  • Bebird Team
  • AniHu Team
  • SuperGirl team
  • Ala Tomey-Tomey Team
  • Ombak Rindu Team
cube korang teka group family aku yang mane?..sape dapat jawab ngan betol aku bugy present  penginapan 3 ari percuma kt bilik stor umah aku...pantas dan cergas :-)
v
v
v
v
v
v
jawapannye ialah AniHu..pe sebab munyabab name group camtu lak? sebab Ani+Hussin=AniHu..haha..
For those yg xtau...ani is my mum nye name..hussin lak my dad nye name..pewit2 kan..
aku beria2 cam hepening je cite..padahal aku bukan main pun..just jadi tukang sorak n gelakkan orang je :-)
so mari enjoying tgk gambo yang ade..ikutkan gambo terlalu byk..tapi amik yang ini sajerrr ...

ni larhhh group AniHu...
Kakak Iparku(tudung Pink)
abangku (Kepale botak)
Abg Iparku (with sling bag)
En'Asben Ku (paling ramping tersebut) 
dak kecik tu anak buahku (Dania Umairah yg notty)

gituuu...mest snap gambo ngan En'Asben..ponting tu

our lovely nanny..Kak Bedah..huhu..lebiu wan

ni r current family AniHu..time ni En Hussin g minum ngn sedare die..so gambo beliau xde r..cume  Pn Ani saje ade

*lupe lak nak cakap...Group AniHu dapat tempat kedua..so berjaya menggondol hamper dari giant tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan