Januari 24, 2012

kEntOt mEmAng bUsUk



anda pernah kentot di depan orang ramai?

YA??
TIDAK??

hahah..jawapannye mestilah penah kan..cumenye korang tak ngaku samada kentot secara loudspeaker mahupun kentot secara diam..
apakah itu kentot?
kentot adalah gas yang keluar dari tubuh melalui dubur manusia.Kandungan gas itu adalah nitrogen,oksigen,hidrogen,metana...

haha..agak pengotor statement dan tajuk entri kalini..tapi ini la yang aku nak story mori kat korang..alkisahnye,arini aku sakit perut atau yang sebenarnye rase macam tak selesa lepas makan kueh teaw yang tak sedap..lepastu..duk baring2 sementara nak tunggu En'Asben bersiap nak pergi keje malam..(uhukuhuk2..kene tinggal lagi)

Tetibe ....

Isteri: B rase macam nak kentot buleh tak?
Asben: Ala cyg kentot aje larh
Isteri:Hehehe..B da kentot da..tapi tak berbunyi macam kentot syg

(suami berulang alik tanpa menghiraukan isteri untuk bersiap ke tempat kerje)

Asben:Abg nak cakap tapi takot cyg kecik ati lak
Isteri: Ape die?cakap je r...
Asben:Kentot cyg busuk r....
Isteri: hahahahahahaa...kan B da ckp mmg busuk..perut B rase tak sedap ni...hahaha..

kesimpulannye..jangan nk konpiden sgt kalo org mintak izin nak kentot lalu anda benarkan tanpa rase curiga..

ampun En'Asben ku..heheh..lebiu :-)

2 ulasan:

  1. hahahhaa.. comel lahhhh sis dengan incik husben niehh.. ^^

    BalasPadam
  2. Hehe..xsenonoh ek..thanks :-)

    BalasPadam