Ogos 01, 2010

wedding IDA SAID & DR NAGU



yesterday 31 July 2010..aku dan En Tunang telah ke wedding reception one of my UTM's class mate  di kelab golf shah alam..majlis start at 7.30 pm...tp aku 8.30 ade kt Taman Medan lagi..rasenye aku r org yg paling lewat sampai.. ade gak dalam 4 kali aku suh En Tunang bawak laju sikit..konon2 xnak ketinggalan member aku bersanding..padahal time tue federal hiway mmg r jammed bangat..hehe..aku xnk r suh byk2 kali die bwk laju..kang sia2 aku kene tinggal tepi hiway lak..ampun En.Tunang..ape jadi...huhu..finally around 9pm we all pun sampai cne..turun je kt tangga aku nmpak fadli ngn amen..naseb bek ade mamat 2 ekor nie..kalo x,meraban aku nk carik tmpt bersanding nye..uols know ape aku dgr dari mulut dorang? geng2 yang lain still on the way....wattttttt?i thought aku yang paling lmbt..tmbh2 gurl2 yang bersiap kt grand season tue..korang kalo bersiap mengalahkan pengantin je.. OK..selepas tunggu dalam 15 minit kot..gurl2 gediks tu pun sampai..sempat lagi nk berposing walupun da lmbt nie..sabor je aku..xpe..kdg2 itu perangai aku gak..cumenye smlm aku pegy ngn En Tunang..kalo x..aku pun same je cm korang..huhu..cool gurls..we all pun duduk r dlm hall tue..n mkn smbil borak smbil berposing ngalahkan pegantin..waitress nye cantik2 belaka..after da setlle n agak membuyung perut masing2..aku terperasan kasut aku putus..my god..time ni lak ko nk putus wahai kasut..nasib baek the way die putus tue wat org xperasan..after da borak2ing..aku ajak En Tunang pulang ke rumah..cm da nguap je duk lame2 kt situ..OK..nk jalan balik ni yang parah nie..terpekse cover dari org perasan kasut putus..tp En Tunang ku yang penyayang..we all berpimpin tangan..kengkunun cm pengantin r..padahal nk kaver kasut putus nie...n nasib baek we all parking kete dekat sgt..so after laila n majnun da sampai kt parking kete..terus mcm nk lempar je kasut tue..huhuh..pape pun thanks to En Tunang for ur helping to be my prince dat nite.so..smpai umah jam pun menunjukkan kul 10.30pm..ngantuk beb..ber sms'ing..pastu tido..ni antara gmbo yang di capture









Tiada ulasan:

Catat Ulasan