Ogos 25, 2010

dak OPIS..layan

di kala kebosanan melanda nie..aku nk memperkenalkan ngn dak2 opis aku yang kesemuanye ade 14 orang..kalo termasuk bos 15 orang r..ok aku akan listkan mengikut keseniorannye.dalam gambo diatas nie xcukup korum lak..

  • Rajamohan @ CRU-Raja > antara salah sorang founder CRU jaman2 dulu..huhu..pengalaman kerja hampir 15 tahun termasuk di public bank..status sekarang berkahwin dan anak di dalam kandungan isterinye..hari2 gado ngn aku coz die duk sebelah aku ..asik menghilang je kejenye..pastu byk keje atas meja mule kelam kabut..die juge di kenali sebagai GD (guru displin)
  • Ahdiah @ CRU-Diah > anak kesayangan bos aku..mempunyai personaliti yang strange..sangat laju dalam menjalankan tugasnye tanpa mempedulikan org lain..hebat
  • Aznida @ CRU-Az > Aku panggil kak az,skunk ni sedang mengandungkan anak sulung..rakan gosip aku di opis..kt toilet pun jadi nk bergosip.sangat sempoi.hobi waktu lapang tido.suke mengembangkan edung nye..saje nk lawan kembang edung ngan aku.pasangan suami isteri jarak jauh..suaminye di sabah..tp cintanye hanye untuk suaminye..kuikui
  • Azlin @ CRU-Lin > Ni pun aku panggil akak jugak..die senior 2 minggu sebelom aku masuk UOB tue..huhu..sangat pendiam..tp sekali ade topik hangat..die pun same naik cm kak az jugak..huhu..tajuk2 tertentu sahaje..sangat sopan santun n sangat putih kulitnye..kalo nak balik akan pakai lotion enchanteur..trademark bau
  • Liza @ CRU-Liza > Ini aku r..kt opis orang panggil Liza..cm geli je kn..bese2 orang pangil eija r..lagi besh.hobi waktu lapang berborak ngn sape2 je yg ajak aku borak.paling xsuke air cond yg sangat sejuk kt opis..bulan pose waktu lunch aku tido kt atas meja..best siap mimpi lagi..bos kt belakang aku slumber je main game..bos da paham
  • Rajesh @ CRU-Rajesh > name panggilannye kt opis mumy..seorang bangsa India..sangat kuat membebel.mempunyai 2 orang anak ..sangat pandai berkomunikasi dengan ARM yang keras hati..huhu..penyumbang idea emel kepada abg faizal..filing nye sgt kemas n teratur..sangat mudah nk carik kalo die cuti
  • Ainul @ CRU-Ainul > boleh dikategorikan sebagai seorang yang beriman dalam dak2 opis yang lain..huhu..abg faizal selalu nyayikan die lagu "cik enon janda muda"..teman berbual abg faizal di kala kesunyian..kalo berjalan suke seret kasut..selalu  amik half day sebab selalu ade apointment ngn doktor gigi..
  • Aswad @ CRU-Siti > agak tembam orangnye..tapi lebih kurang aku je sizenye..duk rawang ..sangat jauh perjalanan dari rumah ke opis..sangat tabah..da bergelar tunangan orang pada july lalu.we all panggil die tokey air..coz die yang handle air tapis kt opis tue..thanks aswad....kalo gelak..aku pun rase nk join..heheh
  • Faizal @ CRU-Faizal > dulunye despatch kt UOB..pastu dinaikkan pangkat menjadi kerani..tp sgt tabik kt die..walaupun SPM fail..tp keje die dasyat..sangat cekap buat rating n spreading..dulu bos aku takot nak amik die masuk unit we all..takot xleh nk catch up katenye..now..he is our rating king beb..
  • Christine @ CRU-Christine > name sebenar Voon Soo Yin..sgt lari jauh dari name christine..sangat suke menolong aku di kala keje banyak menimbun..juge merupakan rakan gossipin aku di opis..die ni dulu unit kt johor..tp dipakse transfer ke KL..sangat tegas dalam kerje mengecheck financial...sangat kecik orangnye..bile panggil aku,sangat sejuk mendengarnye.."Cik Lizaaaaa"..kalo suare aku pulak..naik gegar bangunan tue..huhu..
  • Roslina @ CRU-Lina >new staff.xde ape nak cite
  • Baiti @ CRU-Baiti > new staff.xde ape nak cite
  • Fiza @ CRU-Fiza > new staff.xde ape nak cite
  • Kelina @ CRU-Kelina > new staff.xde ape nak cite
  • Peter @ Bos aku r..huhu..sangat baik hati..menjadi pembekal junk food kt opis aku..umahnye sekitar petaling jaya..kalo tertinggal wallet..aku akan suh die amik n bwk balik umah n aku akan collect kt umah die..huhu..juge di kenali sebagai GB (guru besar) di kalangan kami semue..huhu..
*Peringatan..kisah di atas adalah berkaitan dengan individu yang masih hidup..harap maklum

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan