Oktober 08, 2010

B-O-S-A-N

arghhhh..aku bingung..bile bersendirian..mula ku terpikirkan tentang mase depanku..apa akan jadi pada mase depanku kelak?bagaimane akan ku tempuhi semua itu tanpa apa2 persedian?..siapa yang akan membimbing aku untuk menghadapi segala cubaan dan dugaan kelak?siapa yang sudi meminjamkan bahu untuk ku lepaskan tangisan dan keletihan dalam mengharungi dunia akan datang?...Ya ALLAH bantulah hambaMU ini..pimpinlah aku menuju ke syurgamu..aminnnn..

oraittt.cutttttttt!!!!..itu lah yang dikatakan mood untuk bersandiwara mahupun mood untuk bergelar anak seni..bile sorang2 ni,mule r pikir macam2..buat perangai ntah pape..duduk bersepah..ape saje perangai di kala ketiadaan orang di rumah..sume aku lakukan..paling penting..korek edung dengan penuh perasaan tanpa menghiraukan keadaan sekeliling..wahai diriku,pergilah stady ke,mengemas rumah ke..mane pergi kerajinan kau tue..wahai kerajinan..datanglah kau meresapi tubuhku yang empuk+gebu ini..(aku yang gemok skunk ni)..nak kate xde keje..mmg sangat melambak..asaiment yang nk kene submit pun bersusun dengan penuh riang kt atas meja study tu (buatan en hussin meja tue)..bile mate da ngantok baru r kerisauan nk stady datang melanda..time tu mmg bantal akan menarik kepala lagi kuat dari meja study tue..wahai rajin..ku rindu kamu..datanglah padaku..
sudah lah setakat ini..ku gagahi jua diriku ini untuk mengulangkaji pelajaran a.k.a ber slow2 berbaring di atas katil yang empuk..hahahahah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan