Oktober 18, 2010

hatiku GUMBIRA

Ku gumbire..lalalalala..amboi senang hati nampak diriku ini..ni namenye kes untuk menyedapkan hati yang tengah agak susah hati ..OK..so..here we are..last sunday aku dan En Tunang telah pergi ke Bukit Tinggi untuk merealeasekan hati dinda kesayangannye ini yang sangat kusut mindanya sejak kebelakangan ini..(akibat hampir nk exam+keje melambak kt opis+preparation untuk perkahwinan)…walupun korang nampak mende cam simple,tp sebenarnye sangat meletihkan+preasure sangat..so kepade rakan2 aku kt luar sane..sile bersedia mental+fizikal di kala nak kahwin nanti..uhuk..

So kul 10 pagi we all bercadang bergerak ke Bukit Tinggi tersebut..tetapi duk melingkar2 area taman medan untuk mencarik tempat basuh kereta..tp malangnye sume car wash sangatlar penuh di kala pagi ahad tue..so..akhirnye dapat cuci kereta di gombak..teruja je basuh kereta kat situ..so after dat..singgah breakfast di Platinum Walk setapak..kenyangkan perut dulu before memulekan perjalanan..kalo lapar,nanti mood nak berjalan pun takde..huhu..ini perut EIJA ok…

Sepanjang perjalanan aku yang drive..En Tunang jadi tukang bercerite kat seat sebelah..tak berhenti2 die bercerite itu dan ini..(sape kate KREL pendiam?)..sampai je atas bukit nun..sesat lor plak..kol DD tanye mane tempat yang sepatotnye untuk tangkap gambar yang cantik2 tue..so after dapat instruction dari DD,we all sampai ke destinasi yang dituju..HOrayyyyyYYY!!!..pelagi..kuarkan camera..sambil menganggap diri sendiri model berkaliber yang sangat tersohor di dunia..KLik sane..KLik sini..pastu naik bus yang disediakan ke perkampungan  Jepun lak..adoi..mengah nak memanjat bukit yang tinggi tu..luckily aku masih ade stamina yang hebat disertakan dengan dorongan sang pujangga dari sebelah..hahahahaha..adoi tergolek lak..

After da bergambar sakan..En Tunang ku yang sangat sukakan binatang itu ajak singgah taman rabbit..aku ikutkan je..padahal aku cm da penat gak ni..beliau sangat suke beramah mesra ngan rabbit2 sekalian..aku memandang dari jauh..tak mau dekat2..kang rabbit sekalian kencing or gigit aku..then after dat we all meneruskan perjalanan destinasi seterusnye ..singgah sebentar ke Genting Sempah untuk mengisi perut..lalu meneruskan perjalanan ke Summit USJ lak..tengok wayang pulak.. “JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2”..huhu..tak penat2 kan we all nie..pe nak buat..bukan selalu dapat berconde2 cmnie..ini r masenye..after dat pulang ke rumah…kesimpulannye harini  muke ade sinyummmmm…  :-)

(Perenggan Penghargaan)
Kepada En Tunangku yang ku windu (ni kes bodek sebab dah bawak jalan)..mekasih banyak2 coz membawa hamba merealease tensen hamba ini..segar rasenye pergi kerja ari isnin..lega minda ini..huhu..En Tunang mmg selalu bawak hamba berjalan2 before exam..mayb itu salah satu rahsia hamba dapat keputusan yang agak baik (bukan 4 flat ok)..cewah aku bodek lagi..OK..mekasih banyak2 untuk ongkos yang sudah banyak dilaburkan untuk dindamu ini..tatatatatitititutututu..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan