Oktober 29, 2010

friDAY yang Friday





mest korang tertanye2 kn...pejadah r sumenye ni..ini r keje aku kt opis menjelang petang jumaat td..ini r namenye membuat pocket bintangggg..hahah..OK..actually mende ni aku yang suggest kt staff meeting..last2 aku lak yang kene buat..fungsi mende ini adalah kepade mane2 staff yang ingin memberi penghargaan kepada staff yang lain..contohnye aku nak bugy kat bos aku,so aku letak r bintang dalam pocket yang ade name bos aku...huhu ..cm kindergarten pn ade da opis aku ni..tp that is how we want to do for our BE xtvt..last2 sampai kul 5.30 aku kene stay kt opis nyiapkan mende tue..tp bile kulihat2..da macam warne "kap lam ya nga" je kn,kn..lantak r citu..for ur information..total cost for all the thing is RM52 hengget hokeh..jangan xpecayer..aku ade resit kalo nak tengok..ok..tatatititutu..also thanks kepada christine kerana byk membantu aku dalam menyiapkan mende ni..Senin launch mende tue..horeyyy
Enhanced by Zemanta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan