Februari 01, 2011

sEnyUm sAmpAI tElIngE

ermmmm..ari yang menyeronokkan lagi indahhh..

seawal kul 10 pagi aku da bergerak ke Plaza Alam Sentral,Shah Alam untuk pendaftaran nama syarikat (teksi je)..tup..tap..tup..tap..siap sumenye dalam pukul 12pm..janji mahu ketemuan wahida,Pamy(boipren Wahida) n Diana di SACC Mall..n wat happen? kaki aku naik lebam tunggu dorang tak sampai2 hampir pukul 2 ptg kot..sia2 duit parking aku mahey.tarian singa da sampai dua episod pun dorang tak sampai2 lagi..aku tahu puncenye mest Pamy ni (menggentel rambut lame bebenor)..at last dorang sampai jugak dan terus berlegar2 mencarik tempat untuk menyantap lunch..nak decide makan ape pun payah jugak..tawaf dua kali baru leh decide makan kat Malaysian Bistro..hahah..name gempak je..

da habis ruang perut kami isikan sampai pukul 4 ptg..seterusnye plan adalah untuk menuju ke Plaza GM Klang.. di sebabkan peta elektrik aku tak leh berfungsi maka aku suh Pamy tunjukkan jalan

Aku    : Pamy ko tau Jusco Bukit Tinggi tak
Pamy  : Aku tau rasenye
Aku    : Ok bawak sampai JJ tu pastu aku bawak pegy GM..GM area2 situ aje

Terus bergerak ke JJ..(lupe nak cakap adik Diana-Izzaty,pun ade folow kteorg)

dengan kondipennnye c'Pamy tu..bawak kami ke JJ tu..tapiiiiiiii rupe2nye itu JJ Bukit Raja...hadoiiiiiiii..da sesat larat ni weh..da r kami ni naik dalam keta yang berasingan..so memang payah larrr..tetibe di saat2 nak pukul 6 (GM tutup kul 7)..peta elektrik tu leh berfungsi lak..nasib ko berfungsi..kalo tak..da kelaut da nyawa ko..huhu..

maka sampai la we all di Plaza GM..dan penyudahnye yang nak membeli takde ape yang dibeli..dan yang takde plan nak membeli jadi pembeli..

da tutup GM tu.pegy anta kereta aku ke rumah kerana En Hussin mahu pakai waktu malam...we all pun mencarik port untuk dinner lak..As per suggestion by Pamy we all makan kat sate Samuri jeeeeeeerrrr..perut kenyang hati girang..lalu sumenye pulang..sok keje yer anak2..


*projek rahsia aku ngn Diana-nak botakkan kepala Pamy (penyebab lambat)
*Thanks for having party together..lalalalala
*nape kite takde bergambar lansung ek?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan