Januari 26, 2011

kErEtA bEsAr tAk bErmAknA bAhAgIA !!!

alkisahnye aku menemani akak aku untuk cari skirt nak pakai pergy keje katenye..  sangat gedikxx..so kami due beradik pun menunggang motor menuju ke Taman Sri Manja.. kot2 ade skirt yang berkenan di hati..akhirnye setelah beberape kedai..jumpe gak sehelai skirt yang leh dikategorikan sebagai skirt besh untuk di pakai pergy ke opis..

settle membeli skirt dan membeli mende2 lain yang berkenan dihati..aku suh la kakak aku pegy tapaukan popcorn chicken kt KFC..sementara itu aku duk di  luar menunggu..maka sementara menunggu siapnye popcorn tersebut maka terjadi lah suatu perkara yang menginsafkan..



pinnnnnnnnnnnnnnnnn..pinnnnnnnnn....(memekak bunyi hon kereta myvi warna merah)..bunyi dari arah belakang aku..aku usha je..rasenye aku berade di parking motor yang betol..pastu driver myvi tu duk terjerit2 dengan melontarkan suara cm cipan die dari dalam kereta kepada isterinye yang sedang membeli kasut di sebelah  KFC tu..pastu siap dapat makian hamunan lagi..sile la sabar wahai En Driver..isteri anda sedang membeli kasut..dan sy percaye..kasut di kedai itu tidak mahal..syukur lah isteri anda tidak membeli kasut di KLCC seperti wanita2 lain yang membeli belah mengikut hawa nafsu..akhirnye En Driver tu blahhhhhh entah kemane meninggalkan isterinye bersame anak yang di kendong..kesian Puan Isteri itu



dalam ketika En Driver terjerit2 tu..ade sepasang suami isteri serta anak sedang keluar dari KFC..mereka melihat sambil mengomel sesame mereka tentang sikap kekurangan biadapan En Driver tadi..aku sekadar memerhati ..En Suami start motor EX5 dengan keadaan bakul motor yang penuh..sarat nampaknye disitu..tapi isteri senyum sambil bergurau dengan anak mereka serta suami memperkatakan tentang barang yang padat dalam bakul motor (bahagia siotttt)..dan mereka pun berlalu pergi

masalahnye da jadi dua kesah..tapi popcorn ciken aku tak siap2 lagi..nk kene complaint KFC ni.. last sekali dapat r popcorn ciken tue..indah bile dikunyah ketika panas..huhu..

kesimpulannye..bersyukur la dengan ape yang kite ade..bahagiakan isterimu ataupun suamimu..sayangilah anak2mu..


*syukur setakat ini tiada makian lagi samade naik ex5 mahupun saga

Tiada ulasan:

Catat Ulasan