Januari 17, 2011

lOng tImE nO SEE !!

salam 1malaysia..hahah..sangat comey perkataan itu..(tetibe je).

ngak tahu mahu membebel ape harini..OK..arini ambil cuti untuk menemani sang arjuna untuk menyetelkan hal beliau dengan kerajaan..selepas selesai semua urusan jam menunjukkan hampir pukul 4petang..tidak tahu mahu kemana..lalu di ajaknye aku menonton cite khurafat..ayooooo...serammm sangat..(terkejut mak)..walaupun harini merupakan hari bekerja dan ketika itu masih opis hour,tapi panggung wayang itu dipenuhi manusia yang ntah datang dari pelosok mane (termasuk r diri kami berdua ni)..
redha dengan keadaan itu sehingga habis wayang tersebut..kemudian menyinggah kedai NIKON+CANON+SONY+APPLE lak..letih aku melayannye..tp aku pun same je..coz die terpakse tunggu aku layan menatang yang best kat SONY tu..huhu..mesti berusaha untuk mendapatkan menatang tersebut..saya mahuuuu!!!..tapi ntah bile akan cukup duit untuk membeli menatang tersebut..sabar lah wahai hatiku..manetahu tibe2 menatang tu akan jatoh dari langit ke kan.. (sile berdoa)

setelah kepenatan berhenti sebentar di Hajris Bistro..meminum sambil menikmati roti telur+kari ayam..sedappp..kenyang tahap gaban kot..syukur ALHAMDULILLAH...dan akhirnyaaaaaaaaaaaa....aku dihantar pulang ke rumah..penat da..sok pegy n balik keje kite jumpe lagi ye sang arjuna huhu..nanite alllllzzz


*kesimpulannye tajuk di atas takde kene mengena dengan story mory aku ni kn..Pitammm!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan