Januari 23, 2011

wEEkEnd nAmEnyErrrrr


hulahoppp...perut kenyang hati pun senang lemak pun girang menari2 dalam perut aku ni..ape da jadi..semakin hari lemak makin membiak seterusnye membesar bagaikan juara..minum milo ke ape nie?

sile bercerita mengenai tajuk diatas (jangan melalut) ..baiklah..hari sabtu dimulakan dengan kelas marketing communication dari pukul 2.00 petang sehingga 7.00 petang,,gagah berduduk tegak dalam kelas..sejukkk amatt..dan akhirnye kelas habis dengan aman tanpa ade sebarang demonstrasi mahupun mogok lapar..Credit utk Dr.Sharifuddin..

menunggang kekuda bertayar dua dengan laju untuk sampai ke rumah dengan segera..nak baring kan badan..da tak tahan asik tegak je tadi..lima jam kott..sampai umah roger wahida.."jom lepaking"..tanpa memikirkan asal usulnye..beliau setuju saje bersame En'Long..kemudian menuju ke rumah beliau di Desa Petaling (condo hokey,ade gym hokey,ade pool hokey)..aku ape ade?pool dalam bilik air sajeee..lepaking di kedai mamak ABC sebentar..pastu menuju ke cheras lak..mengambil En Tunangku dan bawak lari pegi Downtown.. menikmati stimboat singgit dengan hati yang mendebarkan + nerves.. lalalalalala..sesudah melantak sakan..jenjalan sampai terlelap sambil jalan.. then aku dan En Tunang chow dulu..cinderella kene sampai umah before 12am..nanti mak Ani pasang loudspeaker lak..

indah kan..tanpa memikirkan kepenatan yang melanda pada diri sendiri..AHAD pulak..kul 1pm cergas ke UTM coz ade briefing Projek Sarjana..En Tunang menunggu sehingga settle briefing..mekasih..jasamu di kenang..then menuju ke Plaza GM..beli kerongsang banyakkkkkk bijik..untuk dipakai oleh orang2 penaggah utk kawin nanti (mak yang pesan suh beli)..pastu menuju ke ampang....sile teka wat ape lak?.. berkaraoke pulak..amy search da lame tak lontarkan suare perit die tu..hahaha..da enjoy  karaoke..penuhkan perut ngn mcd lak sambil menyaksikan perlawanan badminton Chong wei vs Taufik Hidayat..yahuuuu Malaysia menang..dan seterusnye..pulang ke rumah..kami balik umah awal dari waktu yang selalu....... kami hebatttt !!!!!

*Credit untuk Dr Sharifuddin
*Credit untuk En Tunang
*Credit untuk Siti,datang briefing lambat coz Ibhnue baru bangun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan