Januari 24, 2011

kUAt jElEs

sile ulangi tajuk di atas.. ulangi sebanyak 64 kali baru anda paham..menurut kamus dewan jeles@cemburu diklasifikasikan sebagai :

"ketakutan berpindahnya rasa kasih sayang terhadap orang lain, atau ketidakpercayaan akan kesetiaan orang yang dicintai, seperti suami, isteri atau kekasih" 

siapakah sang cemburu yang aku maksudkan?hahahah..nk gelak guling2 rasenye skang ni..pelik kan..leh jadi bahan lawak lak pada aku.
cmni kesahnye,sejak dua tiga empat lima menjak ni..sang arjuna aku tu pandai cemburu lak.. mayb before ni die pandai cemburu..tapi mayb die tak nak tunjuk (egois seorang jantina yang berbadan sasa) hahah.. dan sangat kelakar bile lately ni die exposed cemburu die tu..tapi tidak la keterlaluan..korang ade nk share tentang kesah cemburu?..come n share with us..

bile aku tanye ---->>>>

Aku : nape skang suke jeles?
Sang Arjuna : ntah la..nak dekat ni rase berdebar2 pulak
Aku  : camtu pun ade ke...

takpe r..hasil perbincangan dengan orang yang lebih arif ..katenye mungkin itu simptom2 nak dekat kawin.. anda setujukah?

*credit to myself coz tak cepat naik angin bile die berperangai cmtu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan