Julai 30, 2010

di kala 19.52pm

sakit sgt ati aku nie..da xtau nk cakap kt sape..nk ngadu kt sape pun xtau..tangung je sorang2..ape leh buat kn..kwn2 aku cakap aku bahagia..tp dorang xtau dugaan yang datang..ni dtg lagi..tp kalini aku wat2 sabar je..dalam mase yg same menguji ketabahan diri sendiri..tp sebenarnye aku xkup kuat.. :-(

aku xtau sampai tahap mane aku leh bersabar lagi..betol2 makan dalam..tp ape leh buat..sabar n terus bersabar je..moge Allah bugy aku kekuatan untuk melayan kerenah die..moge die berubah untuk kebaikan we all bersame..tensennnnnnnnn....bile tensen mule jd lapar...tp xde selera nk mkn..ape yang aku leh buat lagi..aku tido awal...tp tido pun xtenang..coz ati cakit je..tp pakse tido..n akhirnye mmg tido..


YA ALLAH KUATKAN SEMANGAT HAMBAMU INI UNTUK MENGHADAPI DUGAAN DARI MU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan