Julai 11, 2010

semoge perkembangan BABY die sihat..amin




10 July 2010 ..tepat pukul 2.10pm..aku sedang drive dari Johor ke N9..lalu nfon ku berbunyi tande ade mesej di terime dan mesej tersebut berbuyi

"Liza,td aku g hosp.Aku bleeding lg.Doc kate baby x membesar.Die bg aku sminggu utk tgk pkembangan baby.If xde pkmbangan doc nk gugurkan.Aku sdh la"

aku tercengang..Ya ALLAH kenape begitu berat ko uji die ..die da penah keguguran sekali dulu..tp xmungkin untuk kali ke2..Ya ALLAH ko sihatkanlah baby itu..bugy la peluang sahabatku itu untuk merasai mempunyai seorang baby yang comel..die da ckup teruji dengan usikan orang sekeliling..die terlalu tabah Ya ALLAH..
Maka doc bugy MC semingu untuk rest..semoge suatu keajaiban akan berlaku kepada sahabatku...aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuknye..aku juge berdoa sgt2 moge bayi itu dapat melalui kehidupan di dunia seperti ibu dan ayahnye..wahai kawan2 aku yang lain..marilah bersame2 kite mendoakan kesejahteraan baby dan ibunya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan