Julai 01, 2010

EXAM mood

hye kawan2..giler gedik aku nie..skunk ni aku ngah bercuti.Dari rabu (30.06.2010-02-07.2010)..wahhh..indah je cuti lame2 kn..tp wat happened,rabu bknnya aku stady,tp aku g berdatink lak..adoi..pe nye perangai aku nie..yang tukang mengajak pn same je..g r mengukur persegi jalan kat Mid Valley tue,pegy be2..tp smpai mid jd sensorang..ape kes?huhu..pelagy..perang meletus r yang sebenarnye..bwk haluan masing2..giler kn kteorg nie..mmg gile..last skali..berdamai..one of the factor is bcoz of CAMIOR



2nd factor tgk wayang kene duk sebelah,3rd factor nk balik umah kene balik ngn die..huhu..OK..xyah nk meraban cite lain..aku nk cite pasal exam..arini 1st paper..english paper..hope aku leh menulis dengan baik n jayenye.. :-) mari buat ulangkaji di cni,1st adalah: Introduction=Background+scope+objective+significance
Methodology=Sampling+instrument+research procedure
Finding+Discussion
Conclusion
Recommendation=recommendation on findings+Future recommendation

Wahhhh..excellence..tp kang nk jawab..mampuih..so..please pray for my kejayaan k gangs..exam will start at 2.30pm..and will be end at 5.00pm..harini "beliau" yang akan anta and amik ku ke exam..huhu..mekacih..jasamu di kenang..nanti kite blanjer kopok lekor k..Ok..c u next post..luv u all..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan