Julai 04, 2010

JEALOUS ke aku nie?



hyper2..just baru balik dari mengisi perut ngn my best fren zoey..arini kepale aku sakit sgt2 OK..n bertambah sakit kepale ngn bende2 yang nonsense..sok da nk keje..adoi..xindah lansung kalo bab nk keje nie..indah kalo duk umah tido n duit terbang masuk dlm wallet kn..
Nk cite ckit..arini ade r belaku somting yg wat aku rase cm aku nie jeles kot..ntah r...nk kate jeles xjgk..tp ati cm panas je..xcool punnn..huhu..alkisahnye pasal seorang lelaki yang di beri name tunangku..huhu..geli je pangil beliau tunang...tp mmg betol..da die mmg tunangku kn..somting jadi arini yang wat aku jeles..tp die xsedar kot..n aku pun xnk die sedar yang aku jeles..n dat thing leh wat aku malu je..huhu..tp rasenye..mcm xlogik aku nk jeles..tp nk wat cmne..ati ni bukan leh dipujuk...

Tp xpe r..aku iburkn je ati aku ni..aku mmg terbaek bak belakon sedapkan ati sendiri..eija yang BEST..uhuk2...piluuuu..so..xde sape nk cite..berbloggy r saje nk lepas kn ati yg lara nie..canggih kn zaman skunk..xyah nk berdiari sgt kot..
Papepun..mmg sgt touching td...tp xpe..tabahkan je r ati nie..n xnk beliau perasan yg aku jelessy ketika itu..huhu..kn da kate eija pelakon terbaekkkkkkk..ermmm...mmg xde jln penyelesaian..jln penyelesaiannye aku sedapkan je ati aku ni sendiri..ok r..sok nk keje..so kene r tido..sok pose lak..huhu..eija be strong!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan