Julai 13, 2010

KL-N9-JOHOR-N9-KL-CHERAS



tanggal 10 June 2010..di subuh ari berangkat ke kampungku yakni N9 untuk menyertai rombongan menghantar pinangan edy (sedare aku)..wahhh..sgt mengantok bcoz nite before g berconde ngan En Tunang..Then sampai kampung around 9.00 am..wah..very the tired..coz aku yg drive..akak aku setia duk sebelah je..

After that around 10.30 we all gerak ke johor secara berkonvoi 6 buah kereta..then sampai sane dalam kul 12.30pm..huhu..carik kemah xde pun umah yang pasang kemah..rupenye mmg xde kemah..so we all pun bersila pangung dlm umahnye..perbincangan dibuat oleh pakcikku (Papa) dan juge pakcik di sebelah pempuan..akhirnye semuanye selesai...then..makan timez...wahhh..lauk die mmg best..n the best part is their desert..mmg mengancammm..



-ni la gmbo orang yang di pinang..we all panggil sya-



-sesi perbincangan antara pihak lelaki dan perempuan-



Kemudian settle makan n berborak each other,we all pun berangkat pulang ke N9..sgt r letih..coz aku gak yang drive ke Johor tue..sampai kampung around 4.30pm..tido jap..kul 6.oopm gerak balik KL..aku lagi yg drive..mmg aku jd driver seari suntuk..
pastu smpai KL kul 8.00 pm..huhu teka ape jadi selepas e2? tido? pengsan? ...no..no..no..tekaan anda salah..aku g datink ngan En.Tunang..huhu..giler kan..mmg sgt letih..tp xpe..bak kate orang sekali gus letihnye..pastu En.Tunang bwk g mkn stimboat yang sedap+murah..wahhh sgt santai..ngn air botol bodoh sekali..En.tunang..sile bawak sy pergi lagi mkn kt situ ek..hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan