Julai 28, 2010

FENIN

baru je selesai mandi n wangi2..penat sgt..baru balik dari opis..keje melambak..nk muntah buat keje je..tp xpe..leh claim OT..wat tmbh2 duit nk beli kasut kt sogo tu..yuhuuu..jgn pk yg bukan2..aku beli kasut yang rega nye RM15.90 sahaje..xmo mahey..bkn pakai pun..wat hiasan je kt umah..arini dapat due cerita yang xenak untuk didengari..

• kecurian berlaku di opis aku..kehilangan duit seorang staff berjumlah RM250
• seorang nenek jatuh dari tingkat 4 dan terus masuk longkang..meninggal dunia

due berite yang xdisangka..untuk kes yang petame..actually mende ni berlaku semalam..tp aku baru tau waktu lunch td..e2 pun setelah cik2 gossiping inform..sgt terkejut n sgt meremang bulu roma dgr..coz sebelom ni xpenah ade kes cmni..aku mmg selalu je letak nfon or wallet atas meja smbil berjalan2 ke tmpat lain..n drawer pun xpenah nk berkunci ..tp bile da jd cmnie..seriau lak aku dgr..tp dlm wallet aku xpenah ade duit byk pun..so..Insyallah..kepade pencurik..jgn r wat keje cmni..opis kot..

kes kedua di petik dari pemberitahuan oleh En Tunang kepada aku sejurus aku smpai umah..ade sorang nenek ni nyanyok..die g panjat penghadang tue..pastu die jatoh..adoi...dari tingkat 4 tue..mmg dasyat r..n nenek tu termasuk dalam longkang..dan mmg ajal die xpanjang..nenek tu meninggal di tmpat kejadian..kesian..mest anak die terkilan sangat..adoi..ni yg wat takot nk duk umah tinggi2 ni..luckly aku tgkat 1 je..so..kepada anda di luar sane..sile r amik langkah berjage2 dalam memastikan family kite sentiase selamat...Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan